Ovaj sadržaj zahteva Adobe Flash Player v.10 ili višu.. Preuzmi Flash
Povraćaj robe i reklamacije

Reklamacije i povrati


Na svaki kupljeni artikl koji ste kupili u našem web shopu , imate pravo na reklamaciju , zamenu ili na povraćaj novca (pod uslovima navedenim u našem pravilniku).

 

Reklamacije za nekorišćene kupljene artikle

Zamenu robe vršimo u roku 60 dana od dana kada je roba kupljena. Nakon toga nećemo biti u mogućnosti izvršiti zamenu. Kupac je dužan da obezbedi dostavu robe na adresu sa koje je dobio paket. Uz paket je dužan pismeno napisati objašnjenje šta tačno želi u zamenu uz pripadajuće detalje. Zamenu rešavamo u roku od 30 dana od dana prijema paketa. Kupac obavezno mora priložiti račun uz zahtev za povraćaj novca. Ne vraćamo plaćene troškove poštarine ili pakovanja paketa prilikom zamene niti troškove nastale od strane dostavnih službi već isključivo vrednost robe ( kupljenih artikala ).

Povraćaj novca vršimo u roku 30 dana od dana kupljene robe. Kupac je dužan da pismeno zatražiti povraćaj i da navede broj tekućeg računa na koji da mu vratimo novac. Kupac obavezno mora priložiti račun uz zahtev za povraćaj novca. Ne vraćamo plaćene troškove poštarine ili pakovanja paketa prilikom povrata novca niti troškove nastale od strane dostavnih službi već isključivo vrednost robe.

Kupac je dužan fizički da pregleda proizvod prilikom prijema i ne duže od 8 dana da prijavi vidljive nedostatke. Naknadne reklamacije na izgled proizvoda ne uvažavamo.

Zamenu i povraćaj novca ne vršimo u sledećim slučajevima:
- Za proizvode koji su upotrebljavani a još uvek funkcionalni.
- Za štitnike za genitalije i štitnike za zube ni u kojem slučaju ( iz higijenskih razloga ).
- Za proizvode kupljene sa greškom (ako je greška uredno navedena prilikom prodaje) ili u rasprodaji.
- Za gratis odnosno besplatno dobijene artikle ili artikle koji još uvek nisu plaćeni.

Roba koja se vraća mora biti uredno zapakovana u originalnu ambalažu sa priloženim računom.

U situacijama gde sumnjamo u mogućnost zloupotrebe ovih pogodnosti zadržavamo istražiti predmet i pismeno odgovoriti na zahtev unutar 30 dana od prijema zahtjeva.

Radnicima naše kompanije je strogo zabranjeno usmeno obrazlagati ili tumačiti bilo koji zahtev ili rešenje Vašeg zahteva. Stoga molimo kupce za razumevanje prilikom kontaktiranja i predavanja zahteva kod naših radnika. Svaki Vaš zahtev ćemo rešiti sigurno i u najkraćem mogućem roku. Da bismo ga rešili brzo i uspešno kao i na Vaše zadovoljstvo, molimo Vas za razumevanje. Naši uslovi reklamiranja i povrata novca su bez poređenja najbolji na tržištu u polju delovanja.

Proizvodi prilikom povrata ili zamene moraju biti u originalnoj ambalaži u kakvoj su kupci dobili robu prilikom kupovine, uredno zapakovani. U slučaju da kupac insistira na zameni bez ambalaže, zaračunaćemo dodatne troškove zbog proizvoda bez ambalaže u iznosu 20% vrednosti artikla.

U slučaju da je proizvod neuredan, prljav, preuređivan, menjan, skraćivan, produžavan ili slično, odnosno ako se razlikuje od stanja u kojem je kupljen, ne odobravamo zamenu niti povraćaj novca.

 
Reklamacije za korišćene kupljene artikle


U slučaju da proizvodi prilikom upotrebe unutar 60 dana postanu nefunkcionalni, imate pravo na reklamaciju. Zadržavamo pravo pregleda proizvoda i mogućnost da proizvod osposobimo za upotrebu unutar 30 dana. U slučaju da proizvod nismo u stanju osposobiti, kupac će dobiti isti proizvod a ako kojim slučajem takav isti proizvod nemamo na lageru, najsličniji tom proizvodu (gledajući plaćenom cenom i grupom).

Kupac takođe ima pravo, ako nije zadovoljan korišćenim kupljenim artiklom, na smanjenje kupovne cene prilikom kupovine artikala sa kojim smatra da bi bio zadovoljan. Visinu smanjenja cene u tom slučaju subjektivno sami određujemo.

Nije moguće dobiti povraćaj novca za kupljene artikle korišćene.

Ne primamo reklamacije za proizvode koji su korišćeni a još uvek funkcionalni.

Za proizvode kupljene pre 60 dana (izuzev proizvoda kod kojih je takva vrsta garancije posebno navedena i overena) ne primamo nikakvu vrstu reklamacije ili zahteva.

Za proizvode kupljene pre 365 dana uopšte ne razmatramo mogućnost primanja bilo kakve reklamacije .


Napomena :

Zahtevi za zamenu robe, povraćaj novca ili reklamacije razmatraju se isključivo radnim danom, ponedeljak-petak u periodu 10:00-16:00 h. Izvan tog vremena možemo da primimo Vaš zahtev ali ne možemo odgovoriti na njega. Zahteve zajedno sa robom možete poslati poštom ili dostavnim službama ili lično donesti na našu adresu.

Da ponovimo, na svaki kupljeni artikl koji ste kupili u našem web shopu, imate pravo na reklamaciju i na povraćaj novca ali pod uslovima određenim našim pravilnikom. Molimo cenjene kupce da se pridržavaju pravilnika te da shvate da smo pravilnik izradili upravo radi njih, da bi u potpunosti mogli da uživaju u proizvodima koje su kupili kod nas.


Ako


Ako kojim slučajem niste zadovoljni radom odeljenja za kupce unutar kompanije, molimo Vas da nas izvestite o predmetu na info@pride.rs Naš kupac je samo zadovoljan kupac.


Upozorenje
          

Upozorenje: Boks i ostali borilački sportovi su kontaktni sportovi. Proizvodi u ovom katalogu proizvedeni su sa pažnjom i pomažu zaštititi do određenog stepena, ali vam nisu garancija prevencije od povreda. Osobe koje upotrebljavaju proizvode iz ovog kataloga moraju preuzeti potpunu odgovornost za sav rizik od povreda, uključujući i smrtne povrede. Proizvođač ili distributer neće preuzeti odgovornost za bilo koju povredu ili smrt prouzrokovanu upotrebom proizvoda iz ovog kataloga.

99% opreme se uništi nepravilnom i nasilnom upotrebom, nepravilnim skidanjem i stavljanjem i slično. Molimo korisnike da proizvode upotrebljavaju, skidaju, stavljaju vrlo pažljivo jer u suprotnom će se proizvodi bespotrebno uništiti a mi Vam nećemo moći uvažiti reklamaciju zbog namernog uništavanja.

S vremenom i upotrebom materijali upotrebljeni za proizvodnju naših proizvoda će izgubiti neka od svojih svojstava i proizvod će trebati zamenu. Proizvodi iz serija za borilačke sportove su podložne ekstremnim trošenjima što je razlog da se češće menjaju.

Štitnici za zube se, kao uostalom i svi proizvodi vezani uz zube poput četkica za zube, proteza ili slično, moraju higijenski paziti i menjati do svaka tri meseca iz higijenskih razloga te se moraju čuvati u za to predviđenim kutijicama uz higijensko održavanje i samih kutijica. Po potrebi ih je potrebno isprati u tečnostima predviđenim za te svrhe (uz preporuku farmaceuta).


Napomena: Zabranjena je svaka vrsta umnožavanja, prenošenje pojedinih delova ili u
celosti. Everlast®, Pride®, Adidas® i ostala trgovinska imena iz ovog kataloga su zaštićena
trgovačka imena. Sva prava zadržana. Zadržavamo pravo promene podataka iz ovog kataloga bez prethodne najave. Ne odgovaramo za greške, u slikovnom ili u tekstualnom opisu.

€,00 (EUR)